עורך דין תעבורה 24/7

עורכי הדין מהווים גורם מקשר בין האזרח הפשוט לבין בית המשפט וגורמי האכיפה במדינת ישראל. בכל הנוגע לעבירות תעבורה, אשר חלק ניכר מהן מתרחשות בשעות הלילה ובימי החופש במשק, זמינות עורך דין 24/7 יכולה להציל אתכם מעונשים שלא מגיעים לכם על פי חוק. 

עבירות תעבורה ואזרחי מדינת ישראל

תחום דיני התעבורה היינו רחב מאוד בדין הישראלי, שכן הוא נוגע לכלל האזרחים להם יש רישיון נהיגה ולעיתים גם לאלו שאין להם. עבירות שונות בתחום הן מעורבות תאונות דרכים במקרים מסוימים, נהיגה בשכרות ובשלילה וגם עניינים פעוטים דוגמת דוחות חנייה ומהירות. בשל היקף המגע שיש לנו כאזרחים עם התחום, עלינו לדאוג כי ניוצג על ידי מיטב עורכי הדין בתחום.

 

החשיבות שבזמינות של עורך דין תעבורה 24/7

כאמור, תחום דיני התעבורה נוגע לחיים של כולנו, בהיקפים לא קטנים. הסיבות העיקרית לחשיבות זמינות עורך הדין 24/7, בעיקר בנושא התעבורה, היא היקף הנתונים שבגינם יכול להתבטל אישום בעבירה, וכן התנהלות אל מול גורמי האכיפה והשלכות מעשי הצדדים.

 

סביבת האירוע

לשם הדגמה, נבחן את שימוש השוטר במד מהירות לייזר. ישנם מעט נתונים שאותם ניתן יהיה לברר רק בהליך המשפטי, כמו איפוס המכשיר בטרם השימוש והנקודה אליה כיוון השוטר את אקדח הלייזר. באם יתברר כי פעולות אלו לא בוצעו כראוי, סביר כי תינתן לכל הפחות הקלה בעונש.

אולם, ישנם מספר נתונים אותם יוכל לבחון האזרח בעת עמידתו אל מול השוטר, שיוכלו לעזור לו בעת הגיעו למשפט. כך, אם השוטר השתמש במכשיר בעת נסיעה בסיבוב, תוצאת המכשיר אינה תקפה, שכן הרכב אינו מצוי בנסיעה במשטח ישר המאפשר אמינות המכשיר. בנוסף, ככל שקו הראייה בין השוטר לבין הרכב אינו ישיר, הבדיקה לא תוכל לשמש כראייה בבית המשפט.

 

התנהלות אל מול גורמי האכיפה

לא פעם, כאשר חוזרים נהגים מיציאה בשעות הלילה המאוחרות לביתם, בעיקר בימי סוף השבוע, נתקלים במהלך הדרך במחסום משטרתי, ובו שוטרים המעוניינים לכמת את רמת האלכוהול בדם של הנהג.

העצה החשובה ביותר שיש לנו להעניק לכם – אל תנהגו שיכורים. באם אתם נוהגים שיכורים, ישנה אפשרות לא מבוטלת שתתפסו ורישיונכם יישלל, וזהו המקרה הקל בלבד.

עצה נוספת חשובה במקרים אלו היא להיות נעים ומנומס אל השוטרים מולם אתם מתנהלים. יש לציית לאותם שוטרים, שכן באם תפרו את הוראותיהם ותנסו להכשיל אותם בתפקידם תהיו חשופים לאישום בגין "הפרעה לשוטר במילוי תפקידו".

עצה חשובה נוספת היא זהירות בתכני השיח בינך לבין השוטר. היות ומדובר בהליך אכיפה, שעליו להיות מתועד, מרגע המפגש בין שניכם יכול השוטר לצותת כל מילה שנאמרת במהלך השיח בדוח הפעולה. לפיכך, יש להקפיד לא להפליל את עצמך באמרות מיותרות, גם תוך ביצוע שיחת חולין נעימה.

 

עצת הזהב – תתקשר לעורך דין תעבורה 24/7

תחילה, יש לשים לב שמרגע תחילת הבדיקה ועד סופה, ישמרו השוטרים על קשר עין ישיר ורציף עם מבצע הבדיקה. ככל שאלו לא בחנו כראוי את ביצוע הבדיקה, עולה ספק סביר, שבנסיבות מסוימות יכול להביא עד לבטלות כתב האישום. שיחה עם עורך דין תעבורה 24/7 יכולה להעיר את עיניך לדברים אלו, שכן הסיטואציה האמורה אינה נעימה, ולעיתים אף מלחיצה, ויכולה להוביל לקפיאה ולביצוע פעולות שאינן לטובתך.

שנית, באם נכשלת בבדיקת הינשוף, הנך מוגדר כחשוד כמשמעו בעולם המשפטי. מרגע זה, מסורה לך זכות השתיקה וכן זכות ייעוץ לפני חקירה מטעם עורך דין. עורך דין תעבורה 24/7 יוכל לסייע לך גם במצב זה, שכן הרגעים הסמוכים לביצוע העבירה, ובכללם החקירה וההליכים שננקטים נגדך, דוגמת החרמת האוטו ושלילת הרישיון, הם קריטיים להמשך ההתנהלות המשפטית אל מול גורמי האכיפה.

כאמור לעיל, עורך דין תעבורה 24/7 יכול לסייע לך לאתר את נקודות התורפה במערכת, לשם הקלה בעונש ואף זיכוי מלא. ככל שנתפסת בביצוע עבירה, יש להתקשר מוקדם ככל הניתן לעורך הדין, זאת לשם סיוע משפטי יעיל ומהיר.

בשל כל אלו, עורך הדין המומלץ ביותר בתחום התעבורה הינו עורך דין תעבורה הזמין לרשותך 24/7. במידת הצורך, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם או חייגו 077-997-1935.

*אין לראות באמור לעיל ייעוץ משפטי ולפני כל פעולה משפטית יש להתייעץ עם עו"ד העוסק בתחום ואין הכותב אחראי על שום נזק אשר ייגרם לעושה שימוש במאמר זה.

לקבלת ייעוץ מעורך דין
מידע נוסף

השאירו פרטים ועו"ד יחזור אליכם בהקדם

שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם עורך דין תעבורה, אשמח לקבל פרטים.
דילוג לתוכן